OMV

OMV е интегрирана, енергийна компания, една от най-големите индустриални компании на борсата в Австрия. OMV навлиза на българския пазар през 1998 г. Днес, компанията оперира в България с верига от 91 бензиностанции.

Философията на OMV – „We Care More“ поставя клиента в основата на всички дейности, свързани с търговията на дребно на компанията. Това е начинът на OMV да покаже, че не само се стреми да предлага повече, но и да полага повече грижи – повече от вчера и по-важното, повече отколкото самите клиенти очакват. Нуждата на клиента от мобилност е движещ фактор за OMV и компанията се стреми да отговаря на тази необходимост по най-добрия начин.

„Шофьорите на автомобили са основните посетители на бензиностанции OMV и затова подкрепяме СБА в стимулирането на младите шофьори да усъвършенстват своите умения и придобият увереност на пътя, базирана на опит и доказани шофьорски качества. Това е отличен начин за предотвратяване на пътни произшествия и спасяване на човешки животи. Надяваме се заедно да успеем да привлечем по-голям брой участници в инициативата с цел намаляване инцидентите на пътя и увеличаване броя на опитните и умели шофьори.“, каза Петър Величков, управител на OMV България.

OMV се стреми да предлага качествено обслужване, като разбира нуждите на своите клиенти и предлага подходящи продукти, услуги и удобства. Приоритет на компанията е грижата за клиентите, за да превърне бензиностанциите си в предпочитано място за среща на съвременното мобилно поколение.

OMV се стреми да бъде водещ мултифункционален център за услуги в забързаното ежедневие, независимо дали потребителят се нуждае от кратко спиране, за да зареди гориво, по-дълга пауза, за да си почине, или да изпълни някое от ежедневните си задължения без да губи допълнително време.